سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای پاکت جاروبرقی

پاکت جاروبرقی استاندارد دارای فواید بسیار زیادب است که در این بخش برخی از آنها را بیان خواهیم کرد.

پاکت جاروبرقی به صـورت 5 لایه بوده و باعث می گردد ذرات معلق، گرد و غبار و سـایر آلـودگی ها از پاکت جاروبرقی عبـور نکرده و از گردش این ذرات که باعـث ایجاد بیمـاری و حساسیت های گوناگون میگردد در منزل و محـل کار جلوگـیری نماید و محیطـی مناسـب برای شـما و فرزندانتان فراهم می نماید .

بعلـت اینکـه در اتصـال لایه هـای مخـتلف برخـلاف سـایر پاکتـهای کاغـذی از هیچگونه چسـبی استفاده نمی شـود ( با استفاده از سیسـتم روز دنیا لمینت می‌شود) منافذ فیلـتر براحتی مسـدود نگردیده و در حجم ثابت در مقایسه با پاکت جاروبرقیامکان جذب گرد و غبار بیشتری را داشته و در نتیجه تعـداد مصـرف پاکت جاروبرقی نسـبت به کاغذی کاهش میابد. و همچنین بدلیل عدم ایجاد مقاومت نابرابر امکان پاره شدن این پاکت ها در دستگاه جاروبرقی منتفی گردیده و از نفوذ آلودگی به داخل دستگاه و صدمه به آن جلوگیری می نماید.

استفاده از سیستم پیشرفته در لمینت لایه های پاکت جاروبرقیباعث می شود در هنگام بکارگیری فشار کمتری به موتور جاروبرقـی وارد گردد و طـول عمـر جاروبرقی افزایش یابد.متأسفانه بدلیل عدم لمینت در تعداد زیادی از پاکتهـای وارداتی صدمات فراوانی به جاروبرقی ها وارد میگردد.